mgiran mgiran .

mgiran

قيمت دكلره

بهترين قيمت خريد دكلره براي رنگ مو
اما فارغ از ميزان توانايي شما در دكلره كردن موها و شناخت شما از اين تكنيك، تهيه مواد مناسب هم بسيار مهم است. در هر حال استفاده از انواع رنگ مو مستلزم استفاده از دكلره با همان مارك رنگ مو مي باشد و شما بايد همان گونه كه يك رنگ را مي ‌شناسيد دكلره آن را هم به خوبي بشناسيد و توانايي استفاده از آن را داشته باشيد.

برند هاي بسيار مناسب براي رنگ كردن موها وجود دارد و شايد بين برند هاي رنگ مو، انهايي كه در ايران توليد مي ‌شوند از بهترين رنگ‌ ها باشند و البته موادي كه همراه با اين رنگ مو توليد مي ‌شوند نيز يكي از بهترين موادي هستند كه مي‌ توانند در رنگ مو نيز به كار روند.

دكلره مو در ديدگاه اول براي افراد مبتدي امكان دارد كه سخت و ترسناك به نظر آيد. معمولا افرادي كه خواستار دكلره هستند. مي خواهند موهايشان را تا پايه ۹ تا ۱۰ دكلره روشن نمايند. جهت اطلاع از قيمت خريد دكلره مو مي توانيد اطلاعات لازم را از اين مجموعه دريافت كنيد. بسياري از عزيزان شايد تجربه خوبي از روشن كردن موها نداشته باشند. امكان دارد برخي افراد در مو هاي خود تناژ زردي، نارنجي و يا قرمزي داشته باشند. لذا براي خريد دكلره مو بايد از فروشگاه هاي معتبر اقدام نماييد.

قيمت رنگ دكلره مو به نوع برند توليد كننده دكلره و درصد دكلره آن بستگي دارد. توجه داشته باشيد كه براي خريد اين محصول حتما قيمت دكلره مو را از سايت ها و فروشگاه هاي معتبر جويا شويد. چرا كه ممكن است در بعضي از فروشگاهاي اينترنتي محصولي بي كيفت را با قيمتي بالا تر عرضه كنند.

 

نكات لازم براي خريد دكلره
خريد دكلره مو و مجموعه اي از محصولات متنوع ريموور, روشن كننده، انواع پودر دكلره، انواع دكوكرم و پاك كننده هاي رنگ مو, خريد پودر دكلره مو از برند هاي معتبر و محبوب ايراني و خارجي با قيمت مناسب و خريد پودر دكلره با بهترين قيمت را مي توانيد با مراجعه به وب سايت ما ببينيد و از قيمت روز اين محصولات آگاه شويد.

شما با خريد پودر دكلره مو به راحتي مي توانيد هر رنگي را از روي موهاي خود را پاك كنيد. سپس مو هاي خود را به هر رنگي كه دوست داريد درآوريد. از داشتن مو هايي با رنگ هاي زيبا لذت ببريد. همچنين از مو هايي با تن و رفله ناخواسته راحت شويد. اگر مو هايي به رنگ نارنجي داريد مي توانيد با تركيب پودر دكلره خاكستري در تركيب رنگي خود به راحتي نارنجي موهايتان را پاك كنيد كه در دكلره هاي رنگي مي توان يافت.

انواع پودر دكلره و ساير مواد دكلره را حتما در ظرف هاي غير فلزي با زمان مكث كافي و استاندارد استفاده نماييد. از اكسيدان هاي مناسب با شرايط موهاي خود براي دكلره كردن استفاده كنيد. قدرت پودرهاي دكلره توسط كارخانه سازنده آن ها مشخص مي شود. به هيچ وجه آبي يا سفيد بودن رنگ آن ها تعيين كننده قدرت پودرها نمي باشد.

ويژگي هاي پودر دكلره با كيفيت
ويژگي‌هاي يك پودر دكلره خوب عبارتند از:

قدرت روشن كنندگي: يك پودردكلره خوب بايد قدرت كافي براي روشن كردن موها را داشته باشد، بدون اينكه به موهاي شما آسيب برساند.
عدم حساسيت: پودردكلره بايد بدون ايجاد حساسيت، براي افراد با پوست حساس قابل استفاده باشد.
عدم ايجاد خارش و التهاب: يك پودر خوب نبايد باعث خارش و التهاب پوست سر شود.
طولاني مدت بودن اثر: پودر دكلره بايد براي يك مدت زمان طولاني روي موها اثر خود را نشان دهد و نياز به تكرار زياد نداشته باشد.
استفاده آسان: اين محصول بايد به گونه اي باشد كه به راحتي با اكسيدان مخلوط شود.
حاوي مواد مرطوب كننده: بهتر است پودر دكلره حاوي مواد مرطوب كننده و نرم كننده موها باشد تا از خشكي و آسيب به موها جلوگيري كند.
قابليت تنظيم شدت روشنايي: پودر دكلره بايد قابليت تنظيم شدت روشنايي را داشته باشد تا بتوانيد مطابق با نيازهاي خود، ميزان روشنايي را تنظيم كنيد.
قيمت پودر دكلره: پودر دكلره بايد قيمت و كيفيت مناسبي داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۲:۲۲ توسط:mgiran موضوع: نظرات (0)